Cloud je nástroj, ktorý sa zaoberá spôsobmi, ako by jednotlivé spoločnosti mohli a mali riešiť zmeny a ako im práve tento nástroj v tom môže byť nápomocný.

vývěska

 

Technológia spolupráce pretvára vzťahy v rámci organizácií, naprieč dodávateľskými reťazcami a zákazníkmi. Cloud computing, mobilita a spolupráca zlepší poskytovanie IT služieb vo všetkých aspektoch obchodných operácií. V rámci tohto pohybu sa neustále zvyšujú služby cloud computingu od externých poskytovateľov služieb (ESP) spoločností na celom svete.

 

Spoločnosti hľadajú podporu modelov poskytovania IT služieb, ako je softvér ako služba (SaaS), platforma ako služba (PaaS) a infraštruktúra ako služba (IaaS). Niektorí však tvrdia, že s týmto nástrojom sa mnohé firmy v skutočnosti sťahujú do modelu „všetko ako služba“ (EaaS).

 

V rámci týchto trendov dochádza k posunu smerom k prístupu k službám v oblasti služieb, čo má za následok zmeny vo výdavkoch z tradičných IT prostriedkov v dátovom centre a smerom k aktívam, ktoré sú prístupné v cloude. S týmto posunom však prichádzajú nové požiadavky na tých, od ktorých sa očakáva, že tieto požiadavky na poskytovanie IT služieb plánujú a nasadzujú.

 
Poskytovatelia služieb

Niektoré organizácie potrebujú pomoc pri hľadaní tej správnej služby alebo aplikácie pre používateľov, partnerov a zákazníkov – a sú dobrou správou pre poskytovateľov IT služieb, ktorí kombinujú svoje profesionálne služby s expertízou nasadenia služby.

 
Technológia ako služba

Cloud je tiež hnacou silou migrácie z modelu „IT ako nákladové stredisko“ na model „IT ako služby“, ktorý je viac zameraný na podnikanie – predtým spomínaný model výpočtovej techniky.

známka


Tento nový model vytvára lepšie prístupy v každej kritickej vrstve modernej IT architektúry: infraštruktúra, aplikácie a prístup ku koncovým užívateľom.


Inými slovami, IT sa presúva z jednoduchého poskytovania služieb na optimalizáciu výroby a spotreby týchto služieb spôsobom, ktorý je v súlade s obchodnými požiadavkami. To mení úlohu IT z nákladového strediska na centrum strategickej hodnoty.

3.0
02